Aktualności

ZARZĄDZENIE NR 5 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu z dnia 12 lutego 2021 r. w sprawie: odwołania i powołania nowego Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu

Na podstawie art. 8 Ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz art. 37 ust.1  Rozporządzenia Ogólnego Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 1016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L z 2016 r. nr 119, str. 1 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§1

Odwołuje się Panią Olgę Tuszyńską z pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu.

§2

Powołuje się Panią Martynę Piasek (kontakt z Inspektorem tel.: 61-3068-222 (wew. 222), adres e-mail: ido@kwilcz.pl) na Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu.

§3

Traci moc Zarządzenie nr 5/2020 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwilczu z dnia 14 stycznia 2020 r. w sprawie: odwołania i powołania nowego Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kwilczu.

§4

Zobowiązuje się wszystkich pracowników do zapoznania się z treścią zarządzenia.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lutego 2021 15:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Ratajczak
Ilość wyświetleń: 177
18 lutego 2021 15:18 (Piotr Ratajczak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
...::: WITAMY NA STRONIE GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KWILCZU :::...::...::: ZAPRASZAMY DO DZIAŁU AKTUALNOŚCI :::...::...::: ZAPRASZAMY DO DZIAŁU PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW :::...::...::: WITAMY NA STRONIE GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KWILCZU :::...::...::: ZAPRASZAMY DO DZIAŁU AKTUALNOŚCI :::...::...::: ZAPRASZAMY DO DZIAŁU PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW :::...::